Lesjofors do Kombi na tył zwykła to 42 857 19
Lesjofors do Liftbacka na tył zwykła to 42 857 18
Lesjofors do Kombi na tył Heavy Duty to 42 857 20
takie są numery katalogowe
w warsztacie zapłacisz za springi 230 średnio za sztukę
ja kupowałem w Ipartsie duzo dużo taniej
Moja obserwacja spręzyn na tył
Jeden pasek żółty i jeden biały oznaczenie 1KO 511 115 BD porównywane do siebie dwa komplety trzymające prześwit w normie
diametralna różnica w potrzebnej sile do ugięcia, jeden komplet miękki jak kalosz drugi komplet twardy jak skała. Na jednym stoi normalnie i na drugim stoi normalnie, a różnica znaczna.
Osobiście zakupiłem Lesjofors 1KO 511 115 BC ( ten numer właśnie jest od Golfa numer Lesjofors 42 950 46 i oficjalnie jest do Golfa), najbardziej miekką do Octavii jaka jest i dam znać jutro jak to jest z tymi dobrymi zamiennikami do tego co proponuje SKODA.
Mam dosyć cudowania z ASO i zrobię sobie sam, jak wyjdzie napiszę!
Lesjofors do Liftbacka na tył zwykła to 42 857 18
Lesjofors do Kombi na tył Heavy Duty to 42 857 20
takie są numery katalogowe
w warsztacie zapłacisz za springi 230 średnio za sztukę
ja kupowałem w Ipartsie duzo dużo taniej
Moja obserwacja spręzyn na tył
Jeden pasek żółty i jeden biały oznaczenie 1KO 511 115 BD porównywane do siebie dwa komplety trzymające prześwit w normie
diametralna różnica w potrzebnej sile do ugięcia, jeden komplet miękki jak kalosz drugi komplet twardy jak skała. Na jednym stoi normalnie i na drugim stoi normalnie, a różnica znaczna.
Osobiście zakupiłem Lesjofors 1KO 511 115 BC ( ten numer właśnie jest od Golfa numer Lesjofors 42 950 46 i oficjalnie jest do Golfa), najbardziej miekką do Octavii jaka jest i dam znać jutro jak to jest z tymi dobrymi zamiennikami do tego co proponuje SKODA.
Mam dosyć cudowania z ASO i zrobię sobie sam, jak wyjdzie napiszę!
Komentarz